שעת יקיצה בבוקר
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! בני בן שנה וחודש, לאחר עבודה קשה מאוד הצלחנו להרגיל אותו לשנת לילה רציפה. כעת נרדם לקראת שמונה בערב ומתעורר בסביבות חמש שש. לעתים משמיע קולות באמצע הלילה אך כעבור מס' דק' חוזר לישון לבדו. הענין הוא שמתעורר לפעמים בבוקר עייף יחסית אך לא מוכן בשום אופן לחזור לישון ובוכה מאוד כשמחזירים אותו למיטה. אנחנו מוציאים אותו לבסוף ונותנים לו לאכול אבל אחרי כשעה הוא שוב מתעייף ואז מסוגל לחזור לישון לעוד שעתיים. האם יש להתעקש איתו יותר ולהחזירו לישון כשמתעורר או לזרום עם דפוס זה? תודה, עדי
לזרום עם דפוס זה.