בכי היסטרי בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן השנתיים פורץ בבכי היסטרי, לא מוסבר מתוך שינה, הילד בוכה וצועק לפרק זמן ארוך,פוקח את עיניו באיזשהו שלב. היו מס' אירועים כאלו(כ-3, לא ברצף, אחת לתקופה), לא הצלחנו למצוא גורם מקשר, בפעם הראשונה לאחר כשעתיים של בכי ואי שקט נתנו נורופן, זה אולי עזר או שהילד סתם כבר היה מותש. היום כבר לא חיכינו ונתנו נורופן, הוא נרגע מהר יותר ונרדם שוב... יש לך איזשהו רעיון מה זה יכול להיות?
חסרים פרטים בכדי לעשות אבחנה. היות ומדובר ב-3 אירועים עד כה, הייתי ממליצה לעקוב בלבד בשלב זה ולתת אקמול/נורופן רק אם אתם משוכנעים שהילד ער בזמן האירוע. אם הוא לא ער לגמרי (סהרורי) והאירועים מתרחשים במחצית הראשונה של הלילה ייתכן ומדובר בכלל בביעותי לילה.