הפרעות שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום!המשך לשאלתי,את אמרת להתחיל הרדמות ללא שטיה גם,אני כן נותנת לו בקבוק כש מתחילה להרדים על הידיים כהשלמה לארוחה שלא אכל טוב,האם גם להפסיק אם זה?אז מה לעשות אם גם לא לגעת,לשים למיטה ולשיר?הוא מתחיל אחרי זמן מסויים לבכות ואם לא אז זה ימשך שעות.ואם יתעורר בלילה כן אפשר לתת מים לשתות?
אין בעיה עם "השלמות" לקראת ההליכה לישון אך חשוב שהתינוק לא יירדם ולא ינקר על הבקבוק. יש להגיע למצב (בהדרגה) שהתינוק נרדם ללא מגע. אין צורך לשיר. אפשר להרגיע אותו במהלך ההרדמות אם בוכה. ניתן לתת לשתות במהלך הלילה - אם ילמד להרדם עצמאית כבר לא יידרש לבקבוקים אלה בהמשך.
אין בעיה עם "השלמות" לקראת ההליכה לישון אך חשוב שהתינוק לא יירדם ולא ינקר על הבקבוק. יש להגיע למצב (בהדרגה) שהתינוק נרדם ללא מגע. אין צורך לשיר. אפשר להרגיע אותו במהלך ההרדמות אם בוכה. ניתן לתת לשתות במהלך הלילה - אם ילמד להרדם עצמאית כבר לא יידרש לבקבוקים אלה בהמשך.