שנה וחודשיים ולא ישן
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבן שלי בן שנה וחודשיים ועדיין קם כ-3 פעמים בלילה למוצץ מים או אוכל.הוא חוזר לישון בדרך כלל אחרי שמביאים לו דייסה הוא קם בערך כל 3 שעות, הוא אוכל ארוחת ערב לפני השינה(הוא לא אמור להיות רעב). הרופא ובטיפת חלב אמרו להפסיק לתת לו לאכל ואז הוא יישן- זה לא עבד. איך אפשר לעזור לו להירדם לבד ובלי שימוש בבקבוק? שאלה נוספת יש לי ילדה בת 3 שכל לילה מתעוררת עירנית ביותר ורוצה לקום מהמיטה היא כבר לא ישנה צהריים נרדמת בשמונה ובסביבות 3 4 בבוקר מתעוררת. מה עושים? תודה רבה
לגבי השאלה הראשונה - יש ללמדו להרדם בתחילת הלילה ללא בקבוק. ישנן מספר דרגים לעשות זאת - משיטה דרסטית לשיטות הדרגתיות יותר. בחרי לך את השיטה והתמידי בה. אם לא תצליחי בכוחות עצמך - פני ליעוץ רופא שינה לילדים. לגבי השאלה שניה - תופעה מאוד לא שכיחה בילדים בגיל זה. מציעה בשלב ראשון לעקוב ולראות את תדירות התופעה. אם מופיעה מספר פעמים בשבוע - פני ליעוץ מסודר של רופא שינה לילדים.