שנה וחודשיים ולא ישן
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הבן שלי בן שנה וחודשיים ועדיין קם כ-3 פעמים בלילה למוצץ מים או אוכל.הוא חוזר לישון בדרך כלל אחרי שמביאים לו דייסה הוא קם בערך כל 3 שעות, הוא אוכל ארוחת ערב לפני השינה(הוא לא אמור להיות רעב). הרופא ובטיפת חלב אמרו להפסיק לתת לו לאכל ואז הוא יישן- זה לא עבד. איך אפשר לעזור לו להירדם לבד ובלי שימוש בבקבוק? שאלה נוספת יש לי ילדה בת 3 שכל לילה מתעוררת עירנית ביותר ורוצה לקום מהמיטה היא כבר לא ישנה צהריים נרדמת בשמונה ובסביבות 3 4 בבוקר מתעוררת. מה עושים? תודה רבה
עניתי על שאלה זו למטה.