בעיות שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי שלום שמי חי ואני בן 15 ואני סובך מנדודי שינה כבר הרבה זמן למשל כמו עכשיו אני לא מצליח להירדם ויש ימים שאני בכלל לא ישן מה הסיבות לכך? אין אני מטפל בזה?
ישנן הרבה סיבות לקשיי הרדמות בגילך. הסיבה העיקרית היא מה שנקרא "הגיינת שינה" ירודה (השכמה בזמנים שונים ולא קבועים במהלך השבוע, שינה במשך היום, "אלקטרוניקה" לפני ההליכה לישון). סיבה נוספת היא הסטה של השעון הביולוגי שקיימת ב-10% מאוכלוסיית המתבגרים. וישנן סיבות נוספות. לכן המלצתי היא לא למשוך את הבעיה כי רק התחלת שנת לימודים אלא לפנות ליעוץ מסודר של רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.