יקיצה באמצע הלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 7 וחצי ובחודש האחרון החל להתעורר בסביבות השעה אחת בלילה בטענה שהוא מפחד מדברים בחדר ומסרב לחזור לישון. הוא מוכן לחזור מידית לישון רק אם הוא ישן אצלנו במיטה וזה משהו שאני לא מסכימה כי זה יהפוך להרגל (חשוב לציין שהוא עד גיל 3 בערך ישן איתנו). הוא ממש מסרב לחזור לישון ולפעמים יכול להישאר ער קרוב לשעתיים שלוש. אני מאוד דואגת כי חוזרים לבית הספר בשבוע הבא ויקיצות כאלו ארוכות ישפיעו עליו במהלך היום. מה עושים? צריך לגשת לטיפול מסויים? תודה.
זוהי תלונה שכיחה בגילו. ממליצה ללוות אותו לחדרו וגם, אם יש צורך, לשבת על ידו ללא דיבורים עד שנרדם. אולם חשוב להיות קשוב לפחדים של הילד ולעזור לו להתמודד איתם.