שלום,לא יודעת מהיכן להתחיל לבדוק...שוב...
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בן בן שנתיים ושלוש חודש. מקסים! עד שמגיע הלילה מתעורר עשרות פעמים ממש המון, רוצה אותנו לידו ,לא נרדם לבד.... הצלחתי לגמול אותו בקשיים רבים מאוד משינה אצלנו במיטה.(למרות שיש עוד מעידות)הוא פשוט מתעורר ורוצה שנלטף אותו, נהיה לידו... וככה זה נמשך עד הבוקר... זה נמשך כבר זמן רב...ואני מודאגת גם כי השינה שלו לא טובה, וגם אנחנו כבר מותשים... מה עושים?איך להתחיל לבדוק? תודה.
הדבר הראשון זה לקחת את כל הפרטים בפגישה במסגרת מרפאה אצל רופא שינה. אם יהיה צורך הוא יפנה לבירור.