בן שנתיים וארבע מסתובב בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן שנתיים וארבעה חודשים. לפני כשלושה חודשים העברנו אותו ממיטת תינוק למיטת מעבר משום שהיה יוצא לבד מהמיטה וחששנו לביטחונו. מאז הוא מתקשה להירדם, יוצא רבות מהמיטה עד שנרדם, לא ישן ברציפות בלילות, מתעורר כל שעה שעתיים, עובר מהמיטה לספה, מהספה לטרמפולינה וממנה למיטה שלנו. כל לילה חוזר חלילה. במהלך היום הוא ישן כשעתיים בצהריים ולעיתים אף מתלונן שהוא עייף בשעות הבוקר המאוחרות. בצהריים הוא מתקשה להירדם אך בדרך כלל לא מתעורר באמצע השינה. יש לציין שישן עם אחיו בן השש בחדר מאז היותו תינוק וכמו כן נגמל מחיתולים לפני כחודשיים. הייתי שמחה לשמוע דעתך, האם זוהי בעיה התנהגותית או הפרעת שינה. תודה מראש- מיכל.
זוהי הפרעת שינה שכיחה לגילו שבסיסה התנהגותי וניתנת לטיפול די מהיר.ב סיסה הוא בדיקת גבולות מצד אחד וחשש מפרידה מצד שני. ממליצה לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה במידה ולא יסתדר מעצמו בקרוב.