הפרעה בשינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי בני בן שנה ושבעה מזה 3 שבועות הפסיק לישון לילה שלם הוא נרדם בסביבות 8 קם אחרי שעתים שלוש בצרחות לא מוכן לקחת בקבוק או לישון במיטה הזוגית נרגע רק כאשר אני מעבירה אותו לסלון ומדליקים טלוויזה ואז נוצר מצבשהוא מתעורר נעחלמת השינה ורק כעבור 3 שעות במקרה הטוב נרדם שוב ל3-4 שעות ומתעורר אני ממש מיואשת אני לא מצליחה להציב לו גבולות יש לי הרגשה שהוא פשוט מחליף את היום בלילה ניתי להתעלם מהבכי ולתת לו להירגע זה לא עוזר הוא ממשיך לבכות בתחילה חשבתי שלא נוח לו במיטת תינוק העברתי אותו למזזרון גם זה לא עזר הוא אינו הולך לגן הוא נמצא 3 ימים אצל אמי ו3 ימים אצל גיסתי הן טוענות שהוא ישן להן ביום משהו כמו 3 שעות כולפעם בשעות אחרות פעם בבוקר פעם בצהרים ואני ממש לא יודעת מה לעשות עזרתך במהרה תודה
קשה לעשות את האבחנה על סמך הנתונים שהצגת. בכל מקרה, אם הבעיה תמשך - ממליצה לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.