בעיות שינה אצל תינוקת בת 10 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני פונה אלייך בנוגע לבעיית שינה שיש לבתי בת 10 חודשים. להרדים את הילדה מאוד קשה ולעיתים מלווה בבכי רב של הילדה. בנוסף היא מרבה להתעורר במשך הלילה וכל פעם בבכי שלא פוסק. בחודשים האחרונים היא מתעוררת כעשר פעמיים במהלך הלילה כאשר לפעמים היא מתעוררת למספר רגעים ולפעמים גם לשעה שלמה. אשמח לקבל יעוץ או הכוונה בנושא - אנחנו ממש מותשים !
בעיית השינה של בתך הינה קרוב לוודאי תוצאה של הקשרים שונים בין תהליך ההרדמות ובין אובייקטים/ריטואלים מסוימים. מהתיאור שנתת אני חושבת שיש מקום להתערבות וזהו גיל מצוין להתחיל התערבות. ממליצה לפנות ליעוץ מסודר של רופא שינה.