לא נרדם כשאני לא בחדר
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי ילד חמוד שעוד מעט חוגג שנתיים. לצערי, כמו כל אמא טרייה לילד ראשון גם אני עשיתי טעות בזה שהרגלתי אותו שאני תמיד בחדר עד שהוא נרדם. זה לא שהוא לא נרדם גם בלעדיי אם אני איננה, אבל בכל מקרה הוא התרגל שמישהו תמיד נימצא איתו עד שנרדם באופן מלא. אם יבחין שעזבתי את החדר לפני הוא יבכה עד שאחזור. מה אני יכולה לעשות על מנת לפתור את הבעיה ? אשמח לקבל את עצתך. תודה !
נוכחות הורית בגיל שנתיים סביב ההליכה לישון היא לפעמים צורך אמיתי של הילד ויש לספק לו את זה. הבעיה היא שאת מתארת את זה כריטואל שקיים "מאז ומתמיד"....אם זה המצב לא הייתי מתערבת דווקא עכשיו. כמובן שזוהי תשובה כללית ולא מתייחסת ספציפית לילדך ויתכן וקיימים שיקולים נוספים שאני לא מודעת להם.
מתי כן כדאי להתערב ? האם רצוי בגיל מאוחר יותר ואיך לבצע את התהליך ? לגבי שיקולים נוספים שציינת, אין לי משהו מיוחד לציין. תודה שוב.