הרדמות בגיל 4 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי מס' שאלות בנוגע לשינת תינוקות בגיל זה: 1. האם מחזור שינה בן 45 דק' במהלך היום הינו תקין? ואם לא, יש דרך לסייע לו להאריך אותה? 2. עד לאחרונה (גיל 3 ח' +) ישן 11-12 שעות בלילה, למעט שתי יקיצות לצורך יניקה. בשבועיים האחרונים מאופיינת השינה בהתעוררויות מרובות בין 1:00 ל 5:00 לפנות בוקר, לעתים בבכי קשה. האם יתכן ונובע מכך שעדיין לא נרדם באופן עצמאי לחלוטין, או שעל רקע כאבי שיניים/גזים? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
1. כן 2. יכולות להיות סיבות רבות (אחת מהן שיניים) ויתכן גם בגלל שלא נרדם עצמאית לחלוטין. עם זאת, בשלב זה אין מקום להתערבות כלשהי.