מתי להתחיל ללמד תינוק לישון לבד
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוק שלי בן 3 חודשים נרדם רק באמצעות נענוע, ובמהלך הלילה תוך כדי יניקה( לפעמים כל שעה שעתיים) כשאת אומרת לזרום עם התינוק עד גיל חצי שנה, את מתכוונת שנכון לאפשר לו את כל התנאים הללו כדי להרדם ולתחזק את שנתו? יועצת שינה המליצה לנו להתחיל כבר עכשיו על השכבה במיטתו והרדמתו בליטוף, וטענה שגיל חצי שנה הוא הגיל שהכי קשה ליישם על תינוק את השיטות השונות.
אינני יודעת מיהי אותה יועצת שינה שהמליצה לכם. ישנם הרבה אנשים ממקצועות שונים שעוסקים ומייעצים בנושא שינה בתינוקות ואני מעדיפה שלא להגיב. את דעתי - קראת במסגרת הפורום.