סופית 22להבים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הנכד שלי תינוק בן שבועיים ,ביומיים האחרונים מתעורר כל שעה ןחצי בערך בבכי. גם לאחר הנקה והחלפת טיטול ממשיך לבכות עוד זמן רב עד שנרדם (בכי עד כדי צרחות )במשך היום קיבל טיפות של בייביזים נגד גזים מה יכול להפריע /להציק ?ומה ניתן לעשות כדי להקל עליו ?
לקריאה נוספת והעמקה
לי המליצו על סימיקול..חוץ מזה-אם יש לך את כדור הפיזיו,תקפצי איתו עליו-מאוד מרגיע..מניסיון.בהצלחה
לי המליצו על סימיקול..חוץ מזה-אם יש לך את כדור הפיזיו,תקפצי איתו עליו-מאוד מרגיע..מניסיון.בהצלחה
ישנן סיבות רבות לבכי בתינוק בן שבועיים. אם התנהגותו נראית לך חריגה- ממליצה שייבדק על ידי רופא הילדים שלו.