צעקות על כאבים והתנהגות לא ברורה בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ילדי בן השלוש וארבעה חודשים, ישן לילה רצוף בערך מגיל שנתיים, במיטה שלו. לפניכן היו התעוררויות מרובות והוא לא כ"כ אוהב ללכת לישון. בשבוע וחצי האחרונים כמעט כל לילה הוא מתעורר צורח ובועט עם הרגלים - מתלונן על כאבים וכשאני מנסה לשאול אותו או לדבר איתו - הוא מגיב בצורה מוזרה "די" "תעזבי אותי" אבל לא רוצה שנלך ממנו. ניסיתי לא להעיר אותו - אבל אחרי כ 10 דקות של צעקות הערנו אותו והוא נרגע עד ההתקפה הבאה. הוא רוצה שמשהו ישאר לידו. אנחנו לא יודעים איך להגיב או ממה נובעת הבעייה - אנחנו מאוד חוששים. אשמח לשמוע את עצתך- תודה
חלק מהתמונה שאת מתארת מתאים לביעותי לילה אולם לא הכל. בכל מקרה מדובר בתופעה של שבוע וחצי ולכן הייתי עוקבת בשלב זה ורואה את תדירות ההופעה. אם מדובר בביעותי לילה - אין צורך להעיר את הילד.