התעוררויות ליליות, תינוקת בת שנה וחודש
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר טאומן שלום רב, לפני כארבעה חודשים היינו אצלך בטיפול עם בתנו שנהגה להתעורר כעשר פעמים בלילה ולא חזרה לישון ללא יניקה. הטיפול עזר משמעותית אך בתי עדיין נוהגת להתעורר בין פעם לפעמיים בלילה ולא חוזרת לישון אם איני מניקה אותה. יש לציין כי היא נרדמת עצמאית, יודעת להכניס לבד את המוצץ גם מתוך שינה (כל מה שעבדנו עליו בזמן הטיפול). עוד אציין כי במידה ובעלי ניגש אליה ולא אני מתחילות צרחות עד לב השמיים, היכולות להימשך גם שעה, עד שאני ניגשת אליה בסופו של דבר או שהיא פשוט מתמוטטת מעייפות (תל אביב, קירות דקים, לא נעים מהשכנים...). אני מאוד מעוניינת לגמול אותה מהנקת הלילה (לא אכפת לי להמשיך להניק לפני השינה ובבוקר) הנקת הלילה מקשה עליי מאוד (!) בתפקוד היומיומי, ראוי לציין כי מאז לידתה אני והיא כמובן טרם ישנו לילה שלם. אשמח לתשובתך. תודה רבה
מציעה שנדבר בטלפון. התקשרי למרפאתי בימי הקבלה ונדבר.