רק על הידיים....
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 5 חודשים נרדם אך ורק על הידיים, וגם זה מלווה בבכי ומאבק (לוקח בין 10 דקות ל- 20דקות להרדים על הידיים ע"י נענועים) לאחר שנרדם ישן במהלך היום שינה קצרה (כ-3 פעמים כחצי שעה- 45 דק' כל פעם), ובלילה מתעורר כל שעתיים/ שלוש. ( 19:00 נרדם, 23:00, 01:00, 03:30, 05:30, 0645..) מה ניתן לעושת על מנת שירדם בכוחות עצמו וללא מאבק? מה ניתן לעשות על מנת למנוע התעוררויות תכופות בלילה? יש לציין שיונק הנקה מלאה ונרדם בלילה רק ע"י הנקה. תודה
המפתח הוא הרדמות עצמאית ללא ידיים/הנקה/בקבוק/נענוע וכו'. כדאי להתמקד בהרדמות של תחילת הלילה. המלצתי היא להתחיל זאת רק לאחר גיל 6 חודשים. אם לא תצליחי - כדאי לפנות ליעוץ של רופא שינה.