בן שנה וחודש לא ישן לילה רצוף
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, בני בן השנה וחודש לא ישן לילה רצוף מאז לידתו. מתעורר לפחות 3-4 פעמים בלילה ובלילות ממש קשים גם כל שעה. בדר"כ מתעורר בבכי ולעיתים אף לא רוצה לחזור לישון ונרדם רק לאחר כשעתיים. באופיו הוא ילד מאוד עקשן ומאוד עצבני, מגיב לפעמים בהתפרצויות מוגזמות למצבים פשוטים. חשוב לציין כי הוא אינו אוכל בלילה (לא אכל מעולם), המיטה שלו אצלנו בחדר וכי טקס השינה שלו מאוד קבוע הוא מרדים את עצמו לבד וללא בעיות. האם יש מקום לבדיקה רפואית או שלדעתך מדובר בבעיה התנהגותית בלבד?
הבעיה יכולה להיות בדרך בה הוא נרדם. את מתארת הרדמות עצמאית אבל האם מדובר בשילוב עם בקבוק או משהו אחר? בירור רפואי בדרך כלל לא נדרש אולם יעוץ רופא שינה בנושא ההתנהגות בהחלט יכול לעזור.