קשיים בהרדמות עצמאית
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בננו בן 7 חודשים בעוד כמה ימים לפני כחודש התחלנו בשיטת הרם הורד, אחרי חצי שנה של לילות ניענועים על כדור והרדמות על הציצי. הצלחנו להגיע ממצב של התעוררות בכל חצי שעה-שעה בלילה, למצב של התעוררות פעם בשלוש-ארבע שעות. הבעיה היא שבשבועיים האחרונים חלה נסיגה כמעט לנקודת המוצא - אמנם, קל יותר להרדימו במיטה, ולא על הידיים, אבל הוא חזר להתעורר כמעט כל שעה בלילה, מבקש ציצי בכל פעם שמתעורר ואם לא מקבל נכנס לבכי היסטרי. עכשיו גם במיטה צריך להרדימו ע"י התכופפות לתוך המיטה, וברגע שמנסים להתרחק ממנו הוא מביע מחאה ע"י בכי קשה. מה לעשות????
אם כך יש מקום ליעוץ רופא שינה שיבדוק איפה היו ה"כשלים" בשיטה שנקטתם שזה "הפסיק לעבוד".
תודה על התשובה האם יש אפשרות להגיע לייעוץ שינה דרך קופת חולים מכבי? אם כן,איפה ולמי לפנות? תודה רבה