פחם מחלום
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן 5.5 , מזה כמה חודשים ישן בחדרו לבד במיטה לבד. בשבוע שעבר כנראה שחלם חלום רע, ומאז אינו רוצה לישון במיטתו לבד, וכן בחדרו. ויש לו פחד להישאר בכל חדר לבד וגם בסלון, גם כששמים אותו במיטתנו , פוחד להיות לבד. ורוצה שמישהו יהיה איתו. אז הוא ישן במיטתנו וכשנרדם מעבירים אותו למיטתו. בבוקר הוא רגיל וכן כל היום ממש פעיל וקופצני כהרגלו, ושובב. רק כשמגיע הזמן לישון, נזכר ונתפס בפחדים. הבהרנו לו שזה רק חלום, ומה שחלם זה לא באמת קיים,
היות ומדובר בתופעה של שבוע - אין מקום להתערבות מקצועית בשלב זה. אם התופעה תמשיך - במשך שבועות-חודשים יהיה מקום לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.