הפרעות שינה בבת 10 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביתי בת 10 חודשים, בד"כ ישנה בסדר (מתעוררת פעם- פעמיים למוצץ, לא מרימים אותה מהמיטה בלילה), אתמול בלילה משעה 8 וחצי ועד 11 בלילה היא לא הצליחה להירדם (צורחת ובוכה) הרדמנו אותה על הידיים שוב ושוב (בד"כ לא עושים את זה) וברגע שהיא הגיעה למיטה היא התעוררה לגמרי, נעמדה והתחילה לבכות האם לדעתך מדובר בהפרעת שינה האם זה קורה לפעמים באופן נורמלי? תודה
לילה אחד לא מגדיר הפרעת שינה. שינוי בדפוס השינה ליום-יומיים לא הופך את הבעיה להפרעת שינה. אם ההפרעה נמשכת תקופה ממושכת (שבועות-חודשים) יש מקום לברר/לטפל.