זה משהו מדהים...(עזרה דחוף...)
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוק כמעט בן חודש...בזמן האחרון הוא עושה בעיות שינה לא מצליח לישון יותר מ20 דקות ברציפות... אני מרדימה אותו בידיים-מניחה אותו במיטה ובדיוק 20 דקות והוא מתעורר...ככה זה רוב היום ובלילה כל הזמן אני מטלטלת אותו בידיים שיירדם...ואז 20 דקות ואז שוב טלטולים....זה מאוד מתיש שהוא כל הזמן על הידיים ולא ישן כלל. בגילו תינוקות ישנים רוב היום ואוכלים. ואצלו זה שונה. אולי משהו מציק לו?! אין לי מושג....אני צריכה עזרה דחוף. (לפני כן הוא היה ישן במהלך היום-היום כמעט ולא..)לא שינה רצופה בכל אופן... עזרו...מה עליי לעשות?!
מה שאת מתארת בהחלט יכול להיות דפוס נורמלי של שינה בתינוק בן חודש. אין עדיין התארגנות של השינה וישנם גם גורמים שונים פיזיים שיכולים לגרום לאי נוחות. אם את בכל זאת מוטרדת שהשינה של בנך לא תקינה - ממליצה לערוך רישום מדויק במשך שבוע של זמני השינה-עירות. שימי לב: אם ישן על הידיים זה גם נחשב לשינה מבחינת חישוב הזמנים שינה-עירות. תתפלאי קרוב לוודאי לגלות שבניגוד להתרשמותך ישנם רצפים יותר ארוכים של שינה.