שינוי דרסטי בהרגלי שינה- תינוק בן 4 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הנסיך שלי בן ארבעה חודשים ובשבוע האחרון היה מאד חולה (ברונכיוליטיס). עד לפני יומיים (הכוללים בתוכם את ימי המחלה) היה ישן לילה מלא (מסביבות 20:00 עד סביבות 06:00) עם מספר מועט מאד של יקיצות במהלך הלילה שהסתיימו תמיד במתן מוצץ וחזרתו לישון. (לא הזדקק לאוכל או משהו כזה...). כאמור מזה כיומיים שלושה, על אף שהולך לישון יפה בסביבות השעה 20:00, מהשעה 11:00 מתעורר כל חצי שעה בהתחלה מתמתח ואח"כ מתחיל לבכות בכי שקט כזה ו"נודניקי"... ממש כל חצי שעה... מיותר לציין איך נראים הלילות שלי בעקבות כך... שאלתי היא- מה עושים? האם יש סיכוי שארוחת הערב כבר לא כ"כ מספיקה לו? אולי להגדיל את המנה/לתת מטרנה "לילה טוב"? האם שיטת המוצץ לא גורמת לו תלות גדולה מדי... ובקיצור, מה לעשות??? תודה מראש על תשומת הלב, נעה.
וזה בסדר שהוא מתעורר לאוכל/ מוצץ/ חיבוק בלילה. את יכולה לתת "לילה טוב" לפני השינה, אבל גם אם יתעורר זה בסדר בגיל הזה.