בעיות שי נה אצל בן שנה ושלושה חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר יש לנו תינוק מתוק בן שנה ושלושה חודשים שישן כבר מגיל ארבעה חודשים לילה שלם בלי בקבוק (5 וחצי כבר החשבתי כבוקר...) מאז גיל שנה בערך יש לילות שהוא קם בחמש ויש לילות שהוא מתעורר בשלוש ארבע ולא מתליח לחזור לישון במשך שעתיים שבסופן אנחנו ניכנעים ונותנים לו סימילאק אבל השעתיים האלו באמצע הלילה עולות לנו ביוקר כי הוא אינו מוכן להרדים את עצמו לבד בחדר אלא רוצה שנעמוד לידו עד שנירדם (ובודק גם כל כמה דקות אם אנחנו שם) מה עושים??? האם זו תופעה מוכרת של ריגרסיה קשה בשינה? האם זה בגלל ההתפתחות? אשמח לתשובה או עצה תודה רבה קרן
רגרסיה בהרגלי שינה קיימת כמעט בכל גיל. עם זאת, קשה להבין מדברייך מה הסיבה במקרה שלכם. אם התופעה ממשיכה, למרות הרדמות עמאית - מומלץ לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.