בעיות שינה אצל הילדה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הילדה שלי בת שנתיים ושמונה חודשים. אף פעם היא לא אהבה לישון את שנת הלילה (בצהריים היא לא עושה בעיות), מאז שהיתה תינוקת, תמיד זה היה נגרר בבכי, נמשך אל תוך הלילה, היא היתה מתעוררת מספר פעמים. מדובר בילדה מאוד עקשנית ומאוד מרדנית. חשוב לי גם לומר כי אנו מאוד מקפידים איתה על שיגרה קבועה וברורה, טקס לפני שינה וכו. המצב הולך ומחמיר. הילדה ישנה (אם נחבר הכל יחד) אולי 4-5 שעות בלילה, היא בוכה, יורדת מהמיטה, מתעוררת ונשארת ערה ליותר משעה, לפעמים סתם מדברת ושרה במיטה ולפעמים מחליטה להעיר את כל הבית. הדבר הוא קבוע, אין לילה אחד אפילו שהיא ישנה את כולו. כל זה עד שעה 5:30 בערך שאז היא כבר קמה באופן סופי. אני מותשת, אני כבר לא יודעת מה לעשות. ניסיתי את כל מה שכתוב בספרים, באינטרנט ואני אובדת עצות. האם יש לך המלצות בשבילי?
זה השלב לפנות ליעוץ מסודר של רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה