בעיות שינה - בת שנתיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ריבי. ביתי בת שנתיים. עד לפני חודש ישנה לילה שלם ואף נרדמת לבד. לפני חודש חל שינוי - היא לא מוכנה ללכת לישון מבלי שאני יושבת בחדר עד שהיא נרדמת ובנוסף היא מתעוררת כ-3 פעמים במהלך הלילה. משיחות שקיימתי עם חברות ומקריאת חומר בנושא הבנתי שיתכן שמדובר בשלב בו היא מתחילה לחלום והיא מתעוררת כתוצאה מכך...האם זו הסיבה?? מה אפשר לעשות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו ?? תודה מראש וחג שמח
זוהי תלונה אופיינית לגיל שנתיים ולא קשורה לחלומות. אם הרגלי השינה שלה היו טובים, הרי שהייתי ממליצה לתת לה את מה שהיא צריכה בתקופה זו (הרדמות בנוכחות הורית) ומחכה. דברים קרוב לוודאי ישתפרו עם הזמן.