ילד בן 3 וחדשיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 3 וחודשיים ועדיים מתעורר המון בלילות, וגם כשיישן אינו רגוע, זז המון, בוכה . כשמתעורר מבקש את הבקבוק ע"מ להירדם (מים/תה/ולעיתים רחוקות גם מטרנה)..... איך מתמודדים עם המצב????? אציין שיש לי גם ילדה בכיתה א' שאני לא רוצה שהוא יעיר ולכן אני ניגשת אליו מייד כשמתחיל לבכות.
העקרון הוא הרדמות עצמאית. כשבנך ילמד להרדם בצורה עצמאית - תפחתנה ההתעוררויות הליליות. אם ההרדמות עצמאית צריך לבדוק סיבות אחרות שיכולות לגרום להתעוררויות ליליות בגיל זה.
הי שוב, תודה על התגובה, אך ההירדמות שלו נעשית ע"פ בקשתו בשעה:20:30 וללא שום קשיים, מונח במיטתו ונירדם לבד תוך דקות ספורות.