שתית חלב בלילה בן 2.9
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר הבן שלנו עדיין מתעורר בלילה ומבקש לשתות אך ורק חלב בבקבוק ולא מסכים בכלל לוותר!ניסינו לשכנע ולעודד אותו בכל מיני דברים כמו הוא ילד גדול עכשיו שיודע לעשות המוןוגם שהשיניים יהיה בהם עששת ולא יהיו יפות.....וכל זה גורם לשינה אי רציפה אפילו אם הוא עייף ולא ישן בצהריים! איך ניתן לטפל?למרות שהוא יושן לבד במיטתו,ויש את כל הטקס המרגיע לפני השינה?
לקריאה נוספת והעמקה
זוהי לא תלונה אופיינית לגיל וחסרים פרטים בשאלה. אם ההפרעה ממש פוגעת באיכות השינה שלו ושלכם וקורית מידי לילה, יש לשקול הפנייתו ליעוץ רופא שינה לילדים.