תינוקת בת חצי שנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר טאומן שלום רב. יש לי תינוקת בת חצי שנה ושבועייםץ בזמן האחרון כאשר היא רוצה לישון היא צורחת ומתפתלת כמו נחש ומאוד קשה להרדים אותה לא בעגלה ולא על הידיים. כמו כן היא התחילה להתעורר בלילות ולוקח לי משהו כמו שעה וחצי להרדים אותה עוד הפעם כי היא לא מוכנה לשכב לא במיטה ולא בעגלה וכמו שאמרתי היא מתפתלת כמו נחש. מה היית ממליצה לי לעשות בנידון. תודה
אני לא כל כך יודעת מה זה "מתפתלת כמו נחש". בכל מקרה האם מדובר בכאבים? אם לא והיא לא בוכה אלא רק מתאמצת, תנו לה לנסות להרדם לבד ללא עזרה. הרגילו אותה להרדם בכוחות עצמה ואז ההתעוררויות תפחתנה בהדרגה.