שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני בן שנה. הוא אינו מרדים את עצמו במיטה אלא נרדם על הידיים שלי או כשהוא שוכב לידי בספה בחדר שלו אחרי ששתה חלב בחדר שלו.לפעמים אני מקריאה לו סיפור. כמובן כשבחדר יש רק מנורת לילה והוא מבין שהולכים לישון.בלילה (לפעמים אחרי שעתיים שינה ולפעמים בארבע בבוקר) הוא מתעורר ולא מוכן לחזור לישון במיטה שלו ואנחנו מביאים אותו למיטה שלנו. כולם אומרים לי שאני לא פועלת נכון והוא חייב ללמוד להרדים את עצמו, אך האמת שלנו זה לא מפריע ונראה לי שהוא קטן מדי ועדיין לא מספיק מבין ע"מ להרדים את עצמו לבד בחדר. בעניין השינה איתנו זה קצת מפריע אך נסבל. רציתי לדעת אם אני פוגעת בבני בדרך שבא אנחנו מתנהלים או שאין בכל כל פסול. אשמח לשמוע את עצתך...
אני חושבת שאם לכם כהורים לא מפריע - אז אין צורך בהתערבות ושינוי. אם תראי שמספר ההתעוררויות עולה או שהדברים כבר לא כל כך נוחים לכם - תוכלי לנסות לעשות שינוי.