בעיית שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בני בן שנה וחצי ובחודשים האחרונים מתעורר המון בלילה, מדובר על כל חצי שעה. אני משכיבה אותו לישון בתשע בערב והוא מאוד עייף ונרדם מהר. בכל זאת הוא מתעורר אחרי 12 בלילה ולא חוזר לישון , הוא לא דורש אוכל רק שותה מעט מים. מנסה להרדים אותו על הידיים ואחרי שאני מחזירה אותו למיטה הוא עדיין מתעורר ובוכה ממש צורח.הרוטינה הזאת חוזרת על עצמה ואני ממש לא מתפקדת כי בסופו של דבר אני נאלצת לישון איתו בחדר,וגם זה לא תמיד עוזר,לכן הוא ישן איתי עד הבוקר במיטה הגדולה. איך ליגרום לו לישון את כל הלילה כי הוא אוכל מספיק לפני השינה, וניסיתי הכל....
לאור תיאור המקרה, ממליצה לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.