בעיטות בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביתי בת 4 חודשים ,רוב הלילה לא ישנה היא כל הזמן בועטת ומכה בידים וזה נשמע איום. מאוד מותרדת שהשינה שלה לא איכותית האם ישנן השלכות ,הרי אמרו שילד גדל בשינה . אג"ב גם ביום היא בועטת בכח באביזרים תלויים אבל לא כשהיא לדוגמא בסלקל. מה הסיבה לכך והאם זה יפסק באיזה שהוא שלב? תודה מראש
קרוב לוודאי מדובר בתנועתיות תקינה של תינוקות בגיל זה. אם את מוטרדת הראי תנועות אלה (שמתרחשות בעירות או בשינה) לרופא הילדים. נכון אמנם שהורמון הגדילה מופרש בשינה בלילה אולם מה שאת מתארת לא יכול לפגוע בצמיחה של בתך.