בן שנה חזר להתעורר בלילות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן שנה ,לפני מספר חודשים הרגלנו אותו להרדם לבד ומאז פחתו ונעלמו להם ההתעוררויות בלילות . לאחרונה חזר שוב להתעוררות אחת או שתיים באמצע הלילה למרות שהוא יודע להרדים את עצמו נהדר . כשהוא מתעורר נותנים לו לשתות קצת מים והוא נשכב חזרה לישון,אבל לפעמים בוכה קצת יותר . יש לי שתי שאלות : 1.כיצד להתנהג כאשר הוא מתעורר בלילה כדי להחזיר את המצב לקדמותו ? 2.האם זה נכון להציע מים בלילה ? תודה
אפשר לנסות רק לדבר/לגעת בו ולכוונו לחזור לישון. אפשר בשלב שני להציע מים. זוהי אינה טעות. אם ההרדמות שלו עצמאית, יתכן וההתעוררויות הנ"ל תחלופנה בקרוב.