בן חצי שנה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרגלנו את בננו היונק ע"י שיטת 5 דקות לשינה בשעה קבועה ושינה רצופה. כשהוא הולך לישון בערב אין בעיה. הבעיה היא שישנם לילות (לא כל לילה) בהם הוא מתעורר בשלוש בבוקר ומתחיל לבכות. אאו אז נחנו מנסים שוב את השיטה - ללכת אליו אחת לחמש דקות, להרגיע ולעזוב (הוא ישן איתנו בחדר) אבל הוא ממשיך ככה שעתיים, עד חמש, ואז, אני כבר קמה איתו ומדליקה אור בבית. כאשר הוא קם, הוא יונק, משחק קצת ונרדם מעצמו. למה הוא מתעורר, האם הוא רעב? צמא? איך אפשר לעזור לו להמשיך לישון, כי הרי הוא עייף ונרדם שוב
בהחלט יכול להיות שתינוק בן חצי שנה עדיין זקוק להאכלה במשך הלילה ולא הייתי מונעת את זה ממנו.