הרדמות בת 4 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בתי בת 4 חודשים ישנה בלילה מ 20 עד 7 בבוקר עם התעוררות פעם אחת סביב 3 בבוקר לבקבוק וממשיכה לישון. במהלך היום אינה נרדמת כמעט כלל- בדכ לשעה נוספת סביב 11 בבוקר. 1. האם ישנה מספיק שעות ביממה? 2. הרבה פעמים במהלך היום מפהקת ובוכה- ואינה נרדמת עצמאית רק עם נדנוד ארוך על הידיים או עם בקבוק. האם זה הזמן ל"גמילה"? האם להשאיר אותה במיטה שתרדם עצמאית? לא פשוט... 3. מתהפכת בלילה ומתעוררת ובוכה- האם להרים/כיצד להרגיע?
1. משך שינה תקין לגיל 2. אין מה להתחיל "גמילה" בגיל זה. וזו גם התשובה לכן לשאלה מספר 3. אם בוכה במהלך הלילה אין צורך להמנע מלהרים אותה על הידיים רק לצורך "גמילה". מצד שני, צריך לזכור כבר לא "להגיב ביתר" ולהמתין עם תגובה רק כשבוכה.