איך מרגילים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי בן בן שנה שלא מוכן/ מורגל לישון במיטה שלו. לרוב ישן איתנו במיטה, ואחרי שנירדם אני מעבירנ אותו. הוא מתעורר הרבה המיטתו ולא ישן שינה רציפה ואני מעייפות בסוף נשברת ומחזירה אותו אלינו סביבות 3:30 4:00 בבוקר. אנחנו מאוד רוצים להרגיל אותו להרדם לבד במיטה שלו ולא יודעים איך לעשות זאת בצורה הנכונה בשבילו, מה גם שהוא עדיין יונק (לא מוכן לעבור לתחליפים, וגם בקושי אוכל מוצקים) אני חושבת שברגע שהוא יקבל את הביטחון להרדים את עצמו ולישון רצוף בליילה זה גם יסדר לא את "עקשנות" וסרבנות האוכל. האם תוכלי ליעץ לנו מה הצעדים אם כאשר הוא בוכה להרים אותו או רק לעמוד לידו...מה נכון? תודה, יעל
זה ממש בלתי אפשרי לתת הנחיות במסגרת הפורום. ניכר מדברייך שאתם מבינים מהי המטרה (הרדמות עצמאית) וכל דרך שתבחרו להגיע למטרה זו תהיה נכונה אם תתמידו בה. במידה ואתם לא מצליחים - תוכלו לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה לקבלת הנחיות אישיות למקרה שלכם.