בת 4.5חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמנו לב שלבתנו(חשוב:סובלת מבעיות קיבה גזים הסטריים) אין דפוס לילה אחיד מלבד שעת שינה קבועה פחות או יותר בין 6.5 עד 7.5, ז"א לפעמים ישנה רצוף עד 4 ואז אוכלת וממשיכה לישון עד 5 או 6, ולעיתים מתעוררת כבר ב9 או 11,לפעמים רוצה בקבוק אחד ולפעמים 2 וגם 3,יש ימים שישנה רצוף ויש לילות מאוד מאוד קטועים, יש לילות שרק מעט מתעוררת וממשיכה ויש לרוב לילות שצריכה המון עזרה להרדם . האם זה בסדר שאין בשלב הזה דפוס אחיד ומובנה? מתי יש לצפות למשהו מגובש יותר?
זוהי תמונה תקינה לגיל עם תרומה קרוב לוודאי של ההפרעות במערכת העיכול.