איך נרדמים לבד
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
איך מרגילים ילד בן שנתיים להרדם לבד במיטה? כרגע הוא לא נרדם אם אנחנו לא שוכבים לידו (וכמובן שגם אנחנו נרדמים איתו...) כשבד"כ לוקח לו שעה-שעה וחצי להרדם. הוא אוכל דייסה, מספרים סיפור ואז הוא מתחיל לשחק ולנסות אותנו. אשמח לעצתך איך להרגילו לישון לבד ?
אין מתכון אחיד לכולם. כל משפחה יכולה לבחור את הדרך המתאימה לה ללמד את הילד להרדם בצורה עצמאית. ממליצה לא לשכב על ידו כי זו בוודאי לא הרדמות עצמאית. כמו כןיש לדעת להציב גבולות בכל התהליך של ההליכה לישון.
אין מתכון אחיד לכולם. כל משפחה יכולה לבחור את הדרך המתאימה לה ללמד את הילד להרדם בצורה עצמאית. ממליצה לא לשכב על ידו כי זו בוודאי לא הרדמות עצמאית. כמו כןיש לדעת להציב גבולות בכל התהליך של ההליכה לישון.