עייפות יתר בשעות היום
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ראשית, תודה על התייחסותך המהירה. הלכנו הן לבדיקה והן התייעצנו עם רופאים מומחים בתחום, אולם מבחינתם, קיבלנו הנחיות להרגלי שינה וזהו. הבדיקה הראתה על התעורריות, אך לדבריהם בתחום הנורמה. גם התייעצות עם רופא אף אוזן וגון קיימנו וגם שם לא נמצאה בעיה מיוחדת. אף רופא לא יודע לומר מה הבעיה ועם זאת המצב הוא עייפות של הילד באופן שפוג באייכות חייו וחיי המשפחה כולה. האם את חושבת על עוד משהו שעלינו לעשות?
אני מבינה את דאגתכם אולם קשה לי לתת עצות מבלי לראות את תוצאות הבדיקות השונות. אני יכולה להגיד שאם נבדקתם על ידי רופא שינה וההתרשמות היתה שמדובר בחסר של שעות שינה ונינתו המלצות להארכת משך השינה - הרי שבשלב ראשון חייבים לראות שתוספת שעות שינה לא משנה את המצב. אבל, כאמור, לא ראיתי את הבדיקות, חסרים לי פרטים ולכן אני מאוד מוגבלת ביכולת שלי ליעץ.