שינה אצל בת 5 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת חמישה חודשים, מספר שאלות עקרוניות: מתקשה מאד לישון ביום מוסחת בקלות ומתעוררת מכל דבר לא מצליחה כמעט לישון יותר משעה- האם זה בסדר? מה שעת השכבה לישון?נרדמת מוקדם יחסית 6 וחצי שבע, ומתעוררת בסביבות 4.5 5? האם כדאי 'למשוך' את שנת הבוקר'?
תנומות קצרות יחסית (פחות משעה) במשך היום - תקין הרדמות סביב 18:30-19:00 והשכמה סביב 5:00 - תקין. אין לי מושג מה זה "למשוך את שנת הבוקר"? אז אני לא יכולה לענות.....
התכוונתי 'למשוך' את זמן ההתעוררות בבוקר לשעה יותר מאוחרת...ז"א ממתי זמן ההתעוררות נחשב מוקדם מדי על מנת להמשיך להרדים