בעיית שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 7.5 חודשים. כבר כמה שבועות היא לא ישנה טוב בלילה. היא בתקופת בקיעת שיניים וגם במשך היום היא לא רגועה בכלל. אני מורחת לה ג'ל, אבל גם זה לא עוזר. שאלתי היא איך לגרום לה לשינה ארוכה ורגועה. ועוד שאלה היא נרדמת עם בקבוק מים. האם זה בסדר?
אתחיל דווקא מהסוף - הרדמות עם בקבוק מים/פורמולה איננה מומלצת היות ונוצר הקשר (אסוציאציה) בין תהליך ההרדמות ואותו אובייקט (שתייה מבקבוק). יש להרגילה להרדם בכוחות עצמה ללא "אמצעי עזר" כמו בקבוק. אם הפרעות השינה נובעות מככאבי שיניים הרי שהתופעה תחלוף ואמורות להיות הפוגות בין שן לשן. אם ההפרעה לא חולפת - סימן שזה לא קשור לשיניים ויותר קשור לאופן ההרדמות.