בן שנה וחצי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 22 יש לי תינוק או בן בן שנה וחצי מאז שנולד הוא יושן בחדר שלנו ולפעמים ביני לבין אבא שלו ..לאחרונה הבאתי מיטה לו בחדר שלנו והוא לפעמין ישון אבל באמצע הלילה הוא בוכה ורוצה לישון לצדי ולפעמים מסרב אפילו לישון עליה מה אני יכולה לעושת אני מתכננת להביא עוד ילד אבל רוצה שיתרגל לישון בלי ההפרעות שהוא עושה??
בגיל זה מה שחשוב הוא ללמדו להרדם בכוחות עצמו במיטתו ואם אפשר גם בחדרו. ברגע שילמד להרדם לבד - תפחתנה מספר ההתעוררויות. בנוסף, גם כשמתעורר במהלך הלילה יש להתמיד ולהחזירו למיטתו.