התעוררות בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן שנה וארבע חודשים הולך לישון באופן קבוע בסביבות 20:00-20:30 ומתעורר בסביבות 3 לפנות בוקר בצרחות וצעקות ולא מוכן לחזור לישון בכוחות עצמו. גם כאשר אני או האבא מרגיעים ולפעמים אפילו מרדימים אותו שוב על הידיים שאנו מחזירים אותו למיטה הוא מתעורר וממשיך לצרוח. מה צריך לעשות במצב זה? האם לתת לו לבכות לבד בחדר עד שיירדם? האם לגשת שוב ( זה מה שאנו עושים כעת ) אך הוא לא חוזר להרדם וזה יכול להמשך עד הבוקר אשמח להמלצתך
עוד אוסיף כי בשעה 20:00 הוא נרדם לבד במיטה של ההורים כשאני יושבת לצידו, ואז אני מעבירה אותו למיטתו.
קשה להבין מתיאור האירוע האם מדובר בהתעוררות מלאה שהיא קרוב לוודאי על רקע התנהגותי (הרדמות לא עצמאית) ומכאן גם הפתרון או שמדובר באירוע של התעוררות לא מלאה משינה ואז הרקע הוא פיזיולוגי ואין צורך בהתערבות. לצורך אבחנה בין השניים מומלץ לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.