נדנוד
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר ריבי אני אמא לתינוק בן שנה ו3 חודשים ילד ראשון שלי..הבעיה היא שהתינוק שלי נרדם אך ורק על ידי נדנוד בסל קל לאחר שהוא נרדם אני מעבירה אותו למיטה שלו. נסיתי להשכיב אותו לידי ולשיר לו אך הוא מסרב לישון .הנדוד הזה מאוד מטריח אותי - אני מנדנדת אותו לפעמים בסל קל שתי שעות רצופות בכל פעם שהוא רוצה לישון.נא עזרתך
אכן נראה שאת זקוקה לעזרה. נסי בתקופה הקרובה להרדימו ללא נדנוד במיטתו לפחות פעם אחת ביום (בזמן ההרדמות בערב). אם לא תצליחי - ממליצה לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.