שינה אצל תינוקת בת 4.5 חודשים.
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי ישנה במהלך היום 4 שינות של 40 דקות. אני לא מצליחה לגרום לה לישון יותר מ-40 דקות, והבעיה היא שאח"כ היא נודניקית ורוצה לישון אחרי שעה כבר. הבנתי שבגיל הזה היא צריכה להיות ערה בערך שעתיים ולישוןהרבה יותר מ-40 דק'. איך גורמים לה לישון יותר? ניסיתי להרדים יש ר כשפותחת את העיניים אבל היא זוקפת ראש ומסרבת... היא יונקת מלא ולפני שבועיים התחלתי לתת בקבוק סימילאק בערב כהכנה לחזרה שלי לעבודה. ישנה בלילה מ-19:00-20:00 עד 6:00-7:00 עם קימות לאוכל כל 3-4 שעות. חשוב לציין שבמשך היום לפעמים מתעוררת בבכי ולפעמים לא, אבל תמיד אחרי 40 דקות. תודה
ינשם מספר דפוסי שינה בילדים בגיל זה והדפוס של בתך תקין לחלוטין. לא הייתי מתערבת. בגיל זה השינה מאוד דינמית ובעוד חודש יכול להיות דפוס שונה לחלוטין. אין צורך בהתערבות כלשהי בשלב זה.