בת שנתיים - קושי בהירדמות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לביתי בת השנתיים קשה מאוד להירדם ללא נוכחות שלי או של בעלי לידה. עד לפני חודשיים היתה ישנה במיטת תינוק, הינו מניחים אותה והיא היתה בוכה מידי פעם הינו נכנסים להרגיע עד שהיתה נרדמת (בד"כ נרדמה לאחר חצי שעה עד שעה). מאז שלמדה לצאת ממיטת התינוק העברנו אותה למיטת מעבר והיא לא מוכנה להשאר במיטה, בכל פעם שהיא קמה (צוחקת משחקת ב"תופסת" מסתובבת בחדר) אנחנו מחזירים ומיד היא קמה שוב (הדבר יכול לקחת גם כמה שעות עד שהיא נרדמת). אם יושבים לידה היא נרדמת תוך רבע שעה, אבל אז יש בעיה אחרת הבת הגדולה (בת 4) מקנאת נורא ומתחילה לבכות. מה עושים?! להמשיך לשבת לידה? שיטת ההתמדה בהחזרה למיטה לא עובדת!!! ניסינו בעקביות ובסבלנות. מבקשת את המלצתך... תודה.
קרוב לוודאי שלשבת על ידה תקופה קצרה יהיה הפתרון הנכון עבורכם. לגבי האחות- כבר שאלה יותר פרטית/ספציפית שקשה לענות עליה במסגרת הפורום. גם הישיבה על יד הילדה צריכה להתבצע תחת הנחיות מסוימות שהינן אישיות. נסו ישיבה על יד הילדה ואם אין שיפור - פנו ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.