שאלה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אשמח לקבל פרטים לגבי בדיקת שינה לתינוק בן שנה ושלושה חודשים. האם הבדיקה טראומטית עבור תינוקות ? האם יש משהו מיוחד שחשוב לדעת אודותיה ? איפה מומלץ לעשות אותה ? תודה
בדיקת שינה יכולה להתבצע בכל גיל כשיש אינדיקציה לכך. האינדיקציה העיקרית לביצוע בדיקת שינה בגיל שנה ו-3 חודשים הוא חשד להפרעת נשימה בשינה. בדיקת שינה הינה בדיקה בה התינוק ישן מספר שעות כשהוא מחובר למספר חיישנים ומצולם במצלמת וידאו לאורך כל הלילה. תוצאות הבדיקה כוללות את מבנה השינה, את האירועים הנשימתיים, רמת החמצון ועוד. השינה הינה שינה טבעית ללא חומרי הרדמה. מומלץ לעשות בדיקת שינה במקום בו עושים באופן רוטיני בדיקות בילדים. ישנם מרכזי שינה רבים בארץ ועלייך לבחור את המרכז על פי מקום המגורים.