סרבן שינה -שאלה נוספת
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך למה שרשמתי ברצוני לציין שאחרי כל התעוררות של בני ההירדמות היא מיידית כלומר שותה מיים ונירשם או אוכל ונירשם הבעיה כאמור לא בהירדמות אלא בלמה בכלל מתעורר מידי שעה ראיתי פעם תכנית על ילדים שישנים לילה במכון לחקר שינה , האם בני לא צריך גם? והאם תוכלי להתייחס גם להשפעת הגדילה כתוצאה מחוסר שינה כי שמעתי שהורמון הגדילה מופרש בשינה אז מה אם לא ישנים?
כפי שציינתי קודם - אין צורך בבדיקה במעבדת שינה. הסיבה העיקרית להפנייה למעבדת שינה היא כשיש חשד להפרעת נשימה בשינה. התעוררויות קצרות והתעוררויות ארוכות במהלך הלילה מטופלים במסגרת מרפאת שינה. למרות שהורמון הגדילה מופרש במהלך הלילה - התעוררויות כמו אלה של בנך לא משפיעות על הצמיחה.