3 חודשים - הפך יום ולילה?
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני כמעת בן 3 חודשים. בזמן האחרון הוא נרדם בסביבות 5 בערב ואז ישן 7-8 שעות רצוף. הבעיה היא שאז הוא מתחיל להתעורר לינוק כל כמה שעות בלילה. בימים שהוא נרדם ב7 בערב הוא קם רק פעם אחת בלילה. האם כדאי להעיר אותו בסביבות 7-8 בערב כדי לשנות לו את השיגרה הזאת? או לקווות שזה ישתנה מעצמו? מה את ממליצה? תודה אניה
ממליצה לא לשנות כלום. דברים ישתנו מעצמם בכיוון הנכון.
תודה על התשובה, מה הסיבה לזה שהוא נרדם בשעה כזאת מוקדמת? האם יש דרך להשפיע על זה?